OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga

masa pelepasan:2024-05-23 15:20:16 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:440

Petua teras:Ostrovinka,Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditamb

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

OstrovinkaPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform, tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, ia dilarang menggunakan tombol berhenti kecemasan untuk menghentikan platform.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali,OstrovinkaPlatform angkat bimbit, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

MakumbakoJatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga



Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

When the oil, gearbox, transfer case, drive axle, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index,OstrovinkaPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selai, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase,OstrovinkaPlatform mengangkat bebas halangan menegak, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

hak sifatLift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga



Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

kualiti tertinggiKaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Pada masa ini, apabila menggunakan peralatan platform angkat tersebut, isu keselamatan peralatan masih sangat bimbang, terutama kerana peralatan tersebut akan mempunyai peralatan yang selamat dan efektif, yang mempunyai kesan perlindungan keselamatan tertentu apabila secara langsung beroperasi dan digunakan oleh pegawai. Oleh itu, pagar, atau jaringan keselamatan.

OstrovinkaMenggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Menyesuaikan silinder minyak.


Hak cipta dan notis:
1. OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian OstrovinkaPanduan platform angkat keretapiAnalisis operasi indeks harga mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Bassemengesyorkanberita
BasseBerita terkini