ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

masa pelepasan:2024-05-23 15:05:48 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:599

Petua teras:Chehanouf,Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan t

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

ChehanoufHari ini, banyak kilang dan workshops modern mempunyai penampilan yang lebih tinggi daripada stesen kargo, yang membawa kesulitan untuk memuatkan dan memuatkan dan menetapkan jambatan naik. Masalah ini boleh diselesaikan. The flexible height adjustment function of the fixed boarding bridge can be applied to trucks of different heights. Berbanding dengan banyak muatan dan muatan manual, jambatan boarding tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kuasa muatan dan muatan yang besar. Jembatan muatan bimbit digunakan untuk memuatkan dan membuang platforma tanpa memuatkan dan membuang peralatan, serta memuatkan dan membuang tempat aktif. Ia digunakan dalam kerjasama dengan forklift untuk memuatkan dan membuang barang. Dengan peralatan ini, forklift boleh memandu secara langsung ke dalam kereta sedan untuk operasi muatan dan membuang batch. Operasi orang tunggal, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan muatan dan muatan barang. Percepat kelajuan sirkulasi membosankan dan mendapatkan keuntungan ekonomi.

Penjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan, membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.

BissoraJembatan pengangkutan adalah saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa, yang termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang menyambungkan platform ke kenderaan pengangkutan melalui jembatan mengapung, dan forklift atau kenderaan pemindahan manual yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan. e. Terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang barang dalam logistik, pos dan telekomunikasi, pengangkutan elektrik, industri dan perlombongan, perusahaan, dll. Tinggi platform pemuatan dan pembuatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan saluran muatan dan muatan untuk penukaran cepat produk dan barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Langkah adalah untuk menekan tangan angkat untuk meningkatkan jambatan boarding di atas bawah kereta.

Firstly, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.


ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan



Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Plat penggantian melipat belakang dan hook tarik forklift boleh mudah bergerak jambatan boarding. Lapisan plat anti-skid gigi atau plat yang diperiksa ditempatkan di atas badan jambatan. The mesh is twisted and hollow, which not only improves the reliability of work, but also prevents the accumulation of grease, dirt, rainwater, and ice and snow. Peralatan ini sangat sesuai untuk tempat-tempat yang tidak boleh meletup dan terbakar, dengan kuasa hidraulik manual,ChehanoufJembatan naik kecil sederhana,ChehanoufJembatan naik hidraulik bergerak, tanpa menghasilkan percikan dan tidak perlu bimbang. Kuasa boleh dikonfigur sebagai: kuasa pompa tangan manual. Kuasa listrik. Pastikan silinder minyak diproses dengan memotong besi dan berguling. Beberapa item penyelamatan dan penyelamatan untuk jambatan papan tetap: setiap pin peluru berputar patut disimpan secara biasa untuk mengurangkan pakaian dan meningkatkan fleksibiliti dalam penggunaan; Penggunaan minyak hidraulik patut mengikut model yang dinyatakan biasanya # atau #, yang patut diubah setiap enam bulan dan tangki minyak patut dibersihkan; Semua bahagian berputar patut dibersihkan secara biasa, dan pasar patut membersihkan debu, pasir, minyak, dll. pada mereka. Semasa menyimpan jangan gunakan air untuk membersihkan mereka secara langsung; Semak secara biasa semua bahagian untuk tanda-tanda pemisahan, penywelding, atau keseluruhan, dan mengendalikannya dengan segera untuk menghindari pecahan semasa memuatkan; Jika terdapat kawasan besar cat mengukir dari tanah, ia juga tidak patut dilaksanakan untuk menghindari rust dan kerosakan. Jembatan penerbangan hidraulik telah menjadi peralatan pemuatan dan muatan penting dalam gudang logistik. Apa tindakan pencegahan yang patut diambil bila menggunakan peralatan? Seterusnya, pembuat jembatan penerbangan - editor akan menyediakan perkenalan terperinci (xiá ng xì)

Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

servis teknikalPembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.

Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang berkhidmat sebagai jembatan antara platform dan kenderaan pengangkutan, dan trak pemindahan forklift atau manual yang memindahkan barang ke dalam dan keluar kenderaan pengangkutan.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.


ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan



Dengan pembangunan yang terus menerus, volum logistik telah dua kali ganda, jembatan muatan hidraulik bermain peranan yang sangat penting dalam muatan dan muatan kargo logistik sehari-hari. Forklifts boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta dengan jembatan muatan hidraulik untuk sejumlah besar operasi muatan dan muatan, yang hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, tetapi juga meningkatkan produktifitas kerja.

Piawai inspeksi(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Kekuatan tinggi& " U& " Rencana sinar bentuk boleh memastikan ia tidak membentuk semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Pilih plat baja garis anti slip untuk menyediakan fungsi anti slip yang luar biasa untuk saluran. Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah kerosakan tidak sengaja pada kanal kaki. Terdapat tongkat sokongan yang memastikan perlindungan pegawai masuk ke dalam jambatan naik untuk perlindungan.

Dengan pembangunan yang terus menerus, cepat dan sihat ekonomi negara China, volum logistik telah dua kali ganda, dan keperluan efisiensi transportasi dalam industri logistik telah semakin tinggi. Sebagai peralatan mekanisasi bantuan jembatan muatan hidraulik bermain peranan yang sangat penting dalam muatan dan muatan kargo logistik sehari-hari. Forklifts boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta dengan jembatan muatan hidraulik untuk sejumlah besar operasi muatan dan muatan, yang hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, tetapi juga meningkatkan produktifitas kerja.

ChehanoufPenjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan, dan memahami prestasi dan prinsip mesin di jambatan untuk menghindari kemalangan serius disebabkan oleh operasi yang salah. Platform naik gunting tetap terutama dirancang dan dihasilkan mengikut keperluan pengguna. Mereka terutama dipasang dalam lubang dan mempunyai tahap dengan tanah apabila dipasang membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.

Dengan pembangunan cepat masa, industri dan medan berbeza mempunyai pembangunan dan ciri-ciri yang berbeza. Therefore, how to improve the efficiency of our own operations and make everything simple and convenient is the focus we are currently pursuing. With the mobile boarding bridge, everything has a foundation that can be achieved. Selama awak sukakannya, masa depan ada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.


Hak cipta dan notis:
1. ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Bassemengesyorkanberita
BasseBerita terkini